niedziela, 17 września 2017

Witajcie Kochani!

Moi kochani czytelnicy!
Zagadką nie jest, że blog został tu troszkę zaniedbany. Przypomniałam sobie o nim w sumie jakoś teraz, gdy dostałam anonimowy komentarz. Przypadek, ale otrząsnął mnie z tekstem ,,Ej, ale bloga trzeba dokończyć, c'nie?". No oczywiście! Faktem jest, że przez rok styl pisania mi się zmienił, ale myślę, że dam radę. Miśki, mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu, gdyż iż poniewuż - sama teraz muszę przeczytać swojego bloga :p Uwierzcie mi, nie pamiętam historii! Mam nadzieję, że mi pomożecie i wspólnie damy radę ;) A co wy na to? Czekam na wasze komentarze kochani! Buziaki xoxo
~Abi

3 komentarze:

  1. Ostatnio wzięłam się za pisanie We're alone together i musiałam 2 razy przeczytać wszystko, bo kompletnie zapomniałam fabuły xd to jest serio troche straszne, nie pamiętać tego, co się pisało :P
    Miło, że wróciłaś, chociaż przebywam głównie na wattpadzie, to i tak ucieszyłam się że ktoś na blogspocie jeszcze cokolwiek dodaje :D
    Życzę duużo weny!
    Btw, jak ci mija życie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczeakć :)

    OdpowiedzUsuń