poniedziałek, 7 marca 2016

WAŻNA NOTKA!

Słuchajcie, postanowiłam nie rezygnować z bloggera, jedynie z czegoś, co jest niemożliwe i nieistniejące (chodzi mi o Raurę). Postanowiłam skonstruować nową historię, której bohaterowie będą fikcyjni, a nowa historia totalnie odmieniona. Jedynie baaaaardzo zależy mi na waszej obecności. Czy chcielibyście czytać nową historię? (oczywiście te skończę).
Jeśli nadal chcecie mnie wspierać, to zapraszam pod tym adresem: http://darkness-roosvelt.blogspot.com
Prolog zostanie opublikowany już wkrótce. Ale to, czy historia będzie miała miejsce zależy tylko i wyłącznie OD WAS. Kocham was kochani :*

7 komentarzy:

  1. Dlaczego tak mało osób czyta notatki i po prostu je omija? Ugh! To takie irytujące. Czuję się jak jedyna osoba na bloggerze, która po prostu czyta wszytko.

    Wcześniej chyba wspominałam, że od dawna nie shippuje Raury, bo po prostu oszalałam na punkcie Court,a to nie oznacza, że nie uwielbiam Lau. Ja tam zawsze każdego lubiłam.
    Teraz odpowiem na twoje pytanie. Tak, z chęcią przeczytam nową historie w twoim wykonaniu. Coś innego, coś nowego, coś ciekawego. Tak, będę czytać.
    Dlaczego jestem na tym blogu nie shiipując Raury? Ponieważ masz wielki talent i piszesz świetnie. Szkoda go marnować na zwykły ff.
    Dla mnie możesz zacząć już teraz.
    Trzeba też liczyć się z tym, że większość to oleję, bo zaczniesz pisać coś bez Laury I Rossa. Nie martw się. Masz już jednego czytelnika.
    Życzę powodzenia i czekam na prolog(oczywiście na nowym blogu).
    Buziaczki, Ami <3

    Uśmieszek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że nie rezygnujesz z Bloggera. Szkoda byłoby mar Nowa taki talent i potencjał jaki masz. Ja będę czytała twoje Nowe opowiadanie bez względu na to czy będzie na nim Raurą czy też nie. Nie chcę opuszczać twoich blogów, bo kocham twój styl pisania. Ja szczerze powiedziawszy to już od jakiegoś czasu nie wierzę już w Raurę, ale czytam historie o nich bo wiele blogerek pisze naprawdę ciekawie w tym ty.
    Do napisania na nowym blogu. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, że zostawisz tego bloga i go nie dokończysz, jak dla mnie to rewelacja i w czołowej 10, ba nawet 3 najlepszych ever, miałam nadzieję, że przynajmniej dokończysz, ale Twoja decyzja, dziękuję za to co napisałaś do tej pory, życzę powodzenia i czekam na nowe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA :D http://rauracrazystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się jak piszesz, ale czekaj... Nie chcesz pisać o Raurze, bo nie istnieje? Według Ciebie wszystkie shipy istnieją? Raura będzie istniała już zawsze, bo została wymyślona przez internautów. I tak tutaj nie oddajesz charakterów prawdziwych Rossa i Laury, więc nie widzę sensu tej notki... Shipy są po to, by łączyć ludzi, którzy nawet się nie spotkali. A Raura istnieje, bo są przyjaciółmi ;) I nie mów, że nigdy nie będzie istnieć, bo kto wie? Nawet Ross powiedział, że nie wie co będzie za kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się jak piszesz, ale czekaj... Nie chcesz pisać o Raurze, bo nie istnieje? Według Ciebie wszystkie shipy istnieją? Raura będzie istniała już zawsze, bo została wymyślona przez internautów. I tak tutaj nie oddajesz charakterów prawdziwych Rossa i Laury, więc nie widzę sensu tej notki... Shipy są po to, by łączyć ludzi, którzy nawet się nie spotkali. A Raura istnieje, bo są przyjaciółmi ;) I nie mów, że nigdy nie będzie istnieć, bo kto wie? Nawet Ross powiedział, że nie wie co będzie za kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, błagam dokończ tego bloga. Dlaczego najlepsze blogi o Raurze są nie dokończone? Jesteś już kolejną osobą, która pisze,że pisanie o Raurze jest bezsensu, bo nie istnieje. Właśnie może lepiej, żeby było ona w opowiadaniach, aby podtrzymywać osoby na duchu...proszę dokończ go....

    OdpowiedzUsuń